saraerikacaroline

baby, i'm back

Kategori: Moments Like This

Jag förstår inte....... varje gång jag inte har skrivit på länge vill jag skriva "baby i'm back". Det är bara för att en låt går så men ändå, varför? Låten är förövrigt dålig.
Lägenhetens mecka, dvs min dator, har varit på vift två gånger till en verkstad pga virus. Jag insåg då hur mycket jag uppskattar en fungerande dator, man får perspektiv på livet när saker går sönder helt enkelt. Som tur är har jag inte gjort något intressant under tiden så inget är missat! En rolig sak är att jag har hittat en studentklänning, en vit fin sak som kommer om några dagar. En liten tyngd lättade från mina axlar så nu är det bara 3 ton kvar som tynger mig; balklänningar, skor, smycken, håruppsättning, smink, no money samt en avvikande faktor, PA:t.
Men under mina snart 19 år har jag insett att allt löser sig, och det är det som håller mig vid liv. I och med den djupa meningen tyder det på att det är dags för sängen. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: