saraerikacaroline

ljuset i tunneln

Kategori: Moments Like This

Rätt skön helg ändå. I fredags var det dags att fira Minna (igen, shit vad tiden går fort!) och det gjorde vi på Velos(?) med en god middag och en cider. Helt lagomt och plötsligt känns det så moget att fira någon på en restaurang. Förra året var det ju ingen fråga om hur det skulle firas. Vi drog vidare hem till Minna och lyssnade på en massa potensiella låtar till studentflaket och därefter skjutsade Johanna hela gänget hem till Karro där vi hade någon typ av Guitar Hero-turnering. Lördagen då, den fick gå åt till PA liksom hela dagen idag. Undantaget var att jag och Elise igår kollade på Håkan Hellström som underhöll oss i två timmar, väldans trevligt trots att jag inte kunde mer än tre låtar.
Apropå PA, I can see the light! Imorgon ska vi intervjua den sista personen och sen ska vi finslipa och öva kvällen lång. På torsdag är det över, tror nästan att det kommer kännas lite tomt med tanke på att det har blivit en ganska rolig rutin ändå. Men skönt!
Ska avsluta min kopp te, ta mig en dusch och sova som en gud ensam i min stora säng. Kommer troligtvis inte sakna Karros små fötter i ansiktet som gjort mig sällskap de två senaste nätterna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: