saraerikacaroline

en dos av studenten

Kategori: Moments Like This

Här har det hänt grejer, som jag dock inte orkar dra upp. Men bara idag har det hänt en del tex att en annan del av skolan, dvs SPIT-korridorerna, håller på att saneras och luktar numera någon stark lukt som hela klassen verkade bli hög på. Har hunnit med att träffa min gamla syslöjdslärare som ska hjälpa mig med balklänningen så imorgon blir det tyg-jakt och efter det mötte jag upp min vän Josefinaste för att äta sushi vilket var väldigt trevligt och måste göras om snart! Slutligen kom jag hem och hittade ett paket från Haléns i hallen som innehöll min studentklänning. Den var mer gräddvit än på bilden men jag tror att den blir riktigt bra om jag bara syr in axlarna lite. Med en liten dos då och då som påminner om studenten klarar jag nog av de sista månaderna i en illaluktande skola, även om det känns lite motigt time to time. 100-dagarns snart, ännu en glimt av ljuset från framtiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: