saraerikacaroline

Snart är det fredagsmyyyys

Kategori: Moments Like This

Jag kollar på julpyntet samtidigt som jag lyssnar på julmusik men ändå känner jag ingen julstämning. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag såg folk ligga ute i bikini och sola idag, den första december. Tyvärr verkar Östersund inte heller ha någon snö men än är det några dagar kvar till jul. Måste köpa julklappar! Köpte en tidig julklapp till mig själv i form av en kamera fast jag har velat fram och tillbaka om jag ska behålla den eftersom jag egentligen vill ha en värre kamera. Å andra sidan, vem försöker jag lura, jag är troligtvis en av världens mest otekniska människor så en simpel kamera duger gott och väl!
Tog mig en härlig cykeltur till golden gate bron idag för det var sp härligt väder. Packade matsäcken, drog på mig en hjälm som fick mig att se ut som en 5 åring med äggformat huvud och begav mig sedan iväg. Eftersom att jag hade några timmar på mig tog det också några timmar innan jag kom hem, öm som satan i baken, men det var det värt.
Imorgon inleds dagen med jobb, Skype med karrow och sedan ska jag försöka avverka några ärenden då jag är ledig hela eftermiddagen. Gött med fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: