saraerikacaroline

Santa Claus is coming to town

Kategori: Moments Like This

Mysfaktorn har varit på topp idag från morgon till kväll. I förmiddags åkte jag med värdfamiljen och morföräldrarna till ett "hästsläd-party" (för att översätta det någorlunda begripligt) som höll till på en ranch. Det var mycket folk, majoriteten bar cowboyhatt, och det bjöds på mat, efterrätt, livemusik och självklart en tur med hästsläde där passagerarna sjöng jullåtar tillsammans. Väl hemma igen svirade vi om från storstövlan' té finkläder och begav oss på ännu ett club party. När vi var på ett sådant kalas senast skar jag ju sönder halva fingret så jag var försiktig med kniven den här gången. Träffade en för himla söt 4-åring där som jag sprang omkring med och när han fick chansen att sitta i tomtens knä kunde jag inte sluta le. Hans förväntansfulla/ blyga/ söta ansiktsuttryck gjorde min dag. Synd att det bara är jul en gång om året kan man ju nästan tycka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: