saraerikacaroline

Picknick i parken

Kategori: Moments Like This

Känns överdrivet tråkigt att skriva när jag inte kan visa några bilder, men ska försöka lösa det till nästa vecka. Lär ju hinna bli regnperioden innan jag får upp några bilder så ni inte hinner se hur fint det är här just nu, det är i september, oktober och november som vädret är som bäst. Ganska varmt och ingen direkt dimma. Jag och tyf hade en picknick idag i en fin park och satt i solen i flera timmar och bara pratade allt och inget. Det är så man njuter av livet. Vi bestämde oss för att vara ekonomiska och ta med matsäck så vi sparar mer pengar till shopping. Finns för mycket fint i butikerna nu men jag ska införskaffa julklappar till andra först innan jag unnar mig själv några klappar. Har inte köpt en endaste en. Vet att barnen önskar sig en iPad så det kanske blir en sån, eller inte. Nog för att dom är snälla men så snäll är inte jag. Hoppas bara inte att dom förväntar sig något sånt för då lär jag inte bli poppis...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: