saraerikacaroline

Osammanhängande men sammanfattande

Kategori: Moments Like This

Jag vill tacka Gud eller vem det nu är som har hjälpt mig med alla julklappar och fynd jag hittat den senaste veckan. Jag brukar alltid designa egna plagg och saker i hjärnan och hoppas alltid att jag ska hitta dessa i någon butik, ganska osannolik att det ska ske. Men hörrni, denna vecka har jag hittat en jacka, två par skor, smycken, presenter och kläder till riktigt bra priser! Har även hittat min nyårsklänning som är en svart långklänning från forever 21. Vi ska åka på en liten semester till Wyoming imorgon och stanna där i två veckor ( huset kommer dock inte stå tomt, om någon funderar på att leka tjuv) och vi återvänder till san francisco på nyårsdagen. Är pepp redan!
Igår hade vi en mini-julafton här hemma eftersom att barnens pappa inte kommer följa med till Wyoming där vi ska fira jul. Jag fick två biljetter till en bring it on-musikal, presentkort på forever 21 och GLÖGG! Lycka på den.
Hoppas innerligt att i internetet fungerar i huset där vi ska bo, annars får alla ha en underbar jul och ett gott nytt år! Saknar er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: