saraerikacaroline

Now is now your whole life

Kategori: Moments Like This

Ännu en überlugn dag idag. Barnen var på skidskolan och kommer vara där imorgon också. Passade på att träna på förmiddagen innan jag skypade med mina päron som jag saknar så! Päron är ett fult slang för föräldrar mamma, antar att du började fundera om jag har blivit knäpp som tror att jag kan skypa med frukter. Ikväll såg vi på en fin film som heter The Help och som fick blödiga mig att anstränga mig för att hålla tillbaka tårarna. Det krävs iofs inte mycket för att få mig att lipa.

Saknar för övrigt san francisco nu. Lite för kallt och tyst här, men på nyår bär det av "hemåt"!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Hej hej! Vad roligt att du också bor där! Vart i SF är de du bor? :)

    2011-12-29 | 19:06:48
    Bloggadress: http://mati.blogg.se/

Kommentera inlägget här: