saraerikacaroline

Merry Christmas!

Kategori: Moments Like This

Så, nu är även juldagen över och julklapparna är utdelade. Tycker faktiskt att det är bra att paketen delas ut på morgonen för då har barnen något att leka med under dagen och man slipper allt tjat som annars varar fram tills kvällskvisten då vi i min familj brukar öppna paketen. Efter paketutdelning och pannkakefrukost gick vi över till grannarna och åkte tefat i en backe som började på deras veranda. Det var kul. Väl inne i värmen igen byggde jag och min värdmamma puzzel framför öppenspisen och efter det begav jag mig tillsammans med värdfamiljen till några släktingar för att äta trerätters.

Tog även och klubbade ner en varg idag och gjorde mig en halsduk. Kanske inte är helt sant men hörde av grannarna att det gick förbi en varg på deras gård senast igår. Halsduken på bilden är en julklapp från min värdfamilj. Mer troligt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: