saraerikacaroline

Fri friday

Kategori: Moments Like This

Fredag morgon och jag stiger upp som vanligt, gör i ordning frukost till barnen och påbörjar sonens matlåda. Min värdmamma kommer in i köket och undrar vad jag gör uppe eftersom att jag inte var schemalagd under morgonen. Well, det gick på rutin men nu är jag istället redo för en heldag på stan. Måste köpa julklappar! Ska möta upp typhanie lite senare och om jag känner oss rätt blir det en frosten yoghurt under dagen. Vill dock besöka cheesecake factory snart, såg fram emot det innan jag ens landade i USA så det är på tiden.
Ikväll ska jag och tösen baka kakor och dekorera dem så det blir en fin fredagskväll. hoppas på att hinna gå på en cookie exchange på söndag så jag kan bjuda på våra mästerverk (och för att ha en bra anledning till att äta obegränsat med kakor, det är en tradition för mig under varje jul)
Har en lång shoppinglista som väntar, ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: