saraerikacaroline

Dagmar, is that you?

Kategori: Moments Like This

Har hört och läst mycket om stormen ni har haft hemma i Jämtland och hoppas att alla har klarat sig helskinnade. Fick själv känna på orkanvindar idag då Dagmar verkar ha letat sig över Atlanten så idag har jag endast varit ut två korta stunder. En gång med Joie (vovven ) och en gång för en promenad till hungry jacks. Jag fick ett extremt sug efter att tugga på något så jag köpte mig nötter och russin. Övervägde att sno Joies tuggben för att slippa gå ut i blåsten men jag håller på att träna upp min självdisciplin så jag lät bli. Läste lite körkortsteori också vilket var lika tråkigt som första gången jag höll på med det i Sverige. Dock uttrycker dom sig lite roligt i den här boken något som underlättar läsningen en smula. Men en fråga, hur ska jag veta vilket humör chauffören är på i det mötande fordonet?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: