saraerikacaroline

Another year went by

Kategori: Moments Like This

Jag borde sova nu men är så uppe i varv av allt socker jag har stoppat i mig. Om 5,5 timmar ska jag upp för att hinna med bussen som tar oss till flygplatsen och vidare till san francisco. När vi landar ska jag direkt iväg och möta upp två tjejer för middag ute och efter det drar vi hem till mig för lite fondü och mys. Vi bestämde oss för att satsa på ett lugnt och skönt nyårsfirande i år eftersom alla vi är 19. Ser fram emot det! Medan ni där hemma skålar på 12 slaget sitter jag på flyget troligtvis, så jag önskar er ett GOTT NYTT ÅR MINA FINA! Tack för ett underbart år med er. Känner på mig att även 2012 kommer bli ett grymt år.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gott nytt år! Kul att läsa om din tid over there! Ha det bra. Kram Elisabeth

    2011-12-31 | 20:28:09

Kommentera inlägget här: