saraerikacaroline

jobbar heltid

Kategori: Moments Like This

Den här gången beror min frånvaro inte på att jag inte har haft något anmärkningsvärt att skriva, jag har helt enkelt haft fullt upp non-stop känns det som. Jag har hälsat på min älskade familj, varit på 40-årsfest, jobbat (min sista dag var igår), praktiserat på dagis med urgulliga barn (ska tillbaka dit efter Barcelonaresan). Jag har sagt hejdå till min relativt nyfunna vän Johanna som flyger sin kos far far away, jag har festat, välkomnat min bror till lägenheten som nu är sambo med mig, jag har även hunnit med min kusins 6-årskalas, skickat in alla papper till STS Au Pair samt hängt en hel del med en härlig människa. Mitt heltidsjobb är att ha roligt och än har jag igen frånvaro.
Om en stund ska jag möta upp Malin som också ska bege sig ut i världen men under en längre period. Kommer sakna henne enormt därför ska vi ta en promenad tillsammans innan jag kramar sönder henne. Tacka vet jag skype!
Grillning i Fugelsta!
Min fina vän Johanna! Vilken inspirerande tjej hon är!
Fest hos Carro
Hur fin får man vara?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: