saraerikacaroline

ledig dag

Kategori: Moments Like This

För första gången på väldigt länge har jag fått sovit ut och jag hade nästan glömt bort hur skönt det är! Varför jag vaknar klockan 11 beror på att jag agerade finbesök hos Karro igår där vi gjorde oss en smarrig middag och x-antal olika efterrätter. Blev sådär äckligt mätt, men gott var det och jag behövde det efter måndagen. Då var jag på så otroligt dåligt humör och den utlösande faktorn var att jag i princip slängde bort över 1000 kr. MEN, det är bara pengar. Idag är jag på bra humör, ledig och har en hel del som jag vill hinna med. Bla träna, äta pannkakor, remake lite kläder/ smycken, köpa en dagbok, sola och städa. Dags att dra igång!

Har äntligen fått bilderna från SP-balen som min moster tog!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: