saraerikacaroline

stanna tiden

Kategori: Moments Like This

Tänkte skriva ett sista inlägg som 18-åring, buhu. Jag vill typ inte bli 19, börjar få lite åldersnoja tror jag. Det känns som att tiden går alldeles för fort helt enkelt och det måste bero på att jag har så himla roligt!
Igår firades en hel del, Sundin som fyllde för någon dag sedan, mig som fyller imorgon och att PA är över!! Underbar jävla känsla! Jag minns så väl när jag fyllde 18 pch jag kommer garanterat komma ihåg kvällen vi firade min 19-årsdag haha. Jag, Sundin, Rasus och Malin startade hos mig med Ragnars sallad till middag och lite cider/ drinkar till det. Inom kort knackade några fler klasskompisar på dörren och förfesten fick bestå av en hel del sanning och konka, dvs mycket skratt. Speciellt dance batteln och Amandas torrjuck. Vidare drog vi på lerran, dansade och hade kul, men kvällen slutade inte där utan urartade sakta men säkert. Har under dagen upptäckt blåmärken här och var på kroppen efter att jag och Rebecca fick för oss att klättra upp på en balkong, jag bröt även nacken lite halvt i samband med det. Väl utanför lägenheten kom jag på att en kompis hade min nyckel men som tur var hade jag Rebecca med mig annars hade jag lagt mig och dött, så less blev jag. I regnet traskade vi vidare till en kompis där vi fick spendera natten och imorse måste det ha sett ut som att jag var påväg hem från en bortamatch iklädd gårdagens festutstyrsel och höga klackar. Minnesvärd kväll helt klart och jag bestämmer härmed att mitt 19:e levnadsår ska innehålla många fler roliga minnen. Startar imorgon!
Nu: ta igen några missade sovtimmar. Imorgon: tårtkalas! Godnatt mina vänner!
hihi josefinaste <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: