saraerikacaroline

kort sammanfattning vare här

Kategori: Moments Like This

Det har redan gått en veckan sedan jag fyllde år. Jag har hunnit med en del faktiskt, typ myst med familjen, tränat, fixat lite till balklänningen, käkat sushi med Josef, shoppat loss på frälsnigsarmén, köpt två par skor, haft chillkväll med Elise, och Josse, ätit middag med min bror osv. Förutom plugget som håller på att ta ihjäl mig (är så less nu) så har jag haft en riktigt bra vecka! Älskar att våren är här, att gräset syns, att jag fick MVG på PA och att det är 50-dagars på onsdag (!!) Helt galet.
Idag ryktades det om att det skulle vara 10 plusgrader och skinande sol så jag hade planerat att sätta mig ute någonstans och äta något gott, men for the moment är det bara strax över nollgradigt och mulet. Ska käka frukost med min älskade broder nu, som har sovit hos mig inatt, och sen får vi se vad dagen erbjuder.
Förferre med middag hos mig förra fredagen!
Bästa födelsedagspresenten ever av Filip och Adde
Prommis med min fina vän, satt oss på en höbal och solade en sväng.
Ja, vi var i Stugun...
Middag à la syskonen Hansson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: