saraerikacaroline

48 dagar

Kategori: Moments Like This

Älska torsdagar när man går SPIT! Halva skolan sitter och skriver NP medan jag käkar frukost på sängen och kollar på film. Är pigg som få efter 50-dagars, solen skiner och jag ska inte på skolan förän klockan ett och jobba med ett grupparbete. Känns gött de! Gårdagen var riktigt rolig, klassfesten var väldans trevlig med spel och snack, och på lerran hängde jag runt med en massa sköna människor. Tror att hela klassen drog runt ett utom och det är jag glad för att jag inte gjorde för då hade jag aldrig fått en kram av Lazee hihi. Egentligen skulle bara Petter testa sina Wingman-skills och då fick jag vara försöksperson. Han var mycket duktig!
Nu ska jag dra på musik, hoppa in i duschen och sen cykla till skolan. Känns som en bra dag idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: