saraerikacaroline

46 dagar

Kategori: Moments Like This

Ligger i sängen och käkar äpple och funderar på om jag kommer hinna med det jag hade tänkt idag. "Skönt att vara nykter, då kommer jag säkert somna innan 3" sa jag igår när jag och Malin satt hos henne och mös på med chips, fanta och skön musik. Vi bestämde oss för en spontan utgång, gå ut och ta en öl och bara vara social men oftast är det dessa kvällar som blir speciella. Kan erkänna att jag inte kom hem förrän strax efter 6 imorse pga att ajg och josse drog på efterfest med ett skönt gäng killar. Vi spelade musik, snackade och dansade bugg medan en och en somnade här och var. Riktigt roligt var det men just nu är jag allt annat än pigg och klockan två kommer mina syskon hit för en myshelg at my casa med övernattning. Har saknat mina troll!
Ska hoppa in i duschen och glida ner på stan med gamla Bettan och fixa lite ärenden innan jag får besök.
Mina gullefjun

Kommentarer


Kommentera inlägget här: