saraerikacaroline

45 dagar

Kategori: Moments Like This

Helgen! Underbart härlig, mysig, rolig.. Den var en bra helg enkelt! Efter fredagens bravader (sov i tre timmar) var jag rätt död men trots det tog jag mig en promenad igår innan jag mötte upp mina syskon som kom för att spendera helgen med mig. Vi gick ner på stan och kollade på bion Rio i 3D innan vi gick hem och beställde hemkörning från Daffys. Jag vet, bor inte långt ifrån men med fri hemkörning kändes det onödigt att lyfta på ändan. Kvällen fortsatte med kortspel och chipsätande och slutade med att alla fyra syskon låg med paltkoma i bäddsoffan.
Idag spelade vi mer kort, Games som jag inte kört på flera år, och att se Linnéa och Maria försöka vara diskreta med att visa tecken var bland det roligste jag sett.
Nu blir det duschen, sängen, sova. Efter det en fullspäckad vecka med plugg innan mitt sista lov någonsin. Galet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: