saraerikacaroline

söndag, datum okänt

Kategori: Moments Like This

Jahopp, back to reality. Eller ja det var väl en vecka sen nu men tiden går ju så fort. Att skolan har börjat igen betyder ansvar, då i form av plugg, få lägenheten att se bebolig ut samt överleva vardagen på egen hand. Laga mat är inte min starkaste sida men jag har räknat ut att jag kan klara mig på mammas matdosor i ca en vecka innan hundvalpen i mig dyker upp igen. Jag har faktiskt klarat mig i 8 månader hittills. Förövrigt sitter jag och trycker i mig en matdosa nu samtidigt som jag lyssnar på min "love-playlist" på spotify, deprimerande värre men maten tröstar lite. Typ såhär, fast den bilden är tagen i början av våran färd till Kreta.





Veckan på Kreta får visas successivt via bilder. Går inte att beskriva i ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: