saraerikacaroline

23.33

Kategori: Moments Like This

Hur kommer det sig att timmarna går så otroligt snabbt framför datan? Så roligt är inte facebook. Aja jag bjuder på några timmar eftersom att jag inte har någon skola imorgon förutom hemuppgiften. Känns skönt! Ska försöka hinna med en hel del imorgon, har körlektion med happyface runt 10 (håll er inne) sen ska jag kila iväg till frissan. Får se om jag gör något vågat eller om jag ballar ur och kör på den naturliga looken. Jag har en tendens till att bli lite impulsiv i frisörstolen och slänga ur mig någon kommentar som jag får ångra senare, typ klipp som du vill.. 
Today arbetade jag och Karro med vårat PA-arbete och jag känner på mig att det kommer bli mer jobb än vi väntat oss. Men vad gör det om hundra år.. Färdig svamlat, time to bed. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: