saraerikacaroline

23 september

Kategori: Moments Like This

Jag dog en sväng efter spinningen men min nötblandning väckte mig till liv igen. Så nu sitter jag här och käkar nötter och har just tittat på idol. Måste säga att jag älskar flex! Har pluggat en hel del idag men det känns inte alls lika jobbigt när jag får sitta hemma i myskläder och lyssna på spotify. Tog en svängom runt i stan med gamla Bettan idag också för att uträtta några ärenden, däribland boka tid för Riskettan (20 oktober..), hämta enkäter på Parkskolan till mitt och Karros PA och köpa nötter dårå. Känns ju som att det är helg hela veckan nu för tiden. Dåligt för hälsan och ekonomin men vatusan jag lever helt enkelt.

Apropå lever.. Igår kände jag verkligen att jag levde efter att jag och Karro gått i två timmar pga att vi klev av bussen waaaaaaaaay too early. Också regnade det såklart. Men vad gör det om hundra år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: