saraerikacaroline

something is going on

Kategori: Moments Like This

Halloween snart. Vart tog året vägen? Kommer så väl ihåg förra nyår och tänk att det snart är nyår igen.. Får smått panik över allt jag vill hinna med innan jag dör för om åren ska fortsätta att gå så här snabbt kommer jag inte hinna med en bråkdel. Huvva. Det jag ska börja att hinna med är iallafall halloweenfirande! Jag gillar det för då kan min barnsliga sida komma fram och jag får klä ut mig utan att det verkar konstigt. Har i och för sig ett problem och det är vad jag ska klä ut mig till. Jag, Sandra, Marie och Sofia funderar på att klä oss i ett tema men det är så svårt! Det bästa man kan göra är att sluta tänka så kommer idéerna automatiskt.
Tar och drar på dubbelpass på step in med spinning och yoga och låter inspirationen flöda!

Förra gången var det kändistema på lerran och jag var Amy Winehouse.
Lol på bilden, och lol för att jag skrev lol.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: