saraerikacaroline

301

Kategori: Moments Like This

Såg just att jag har passerat 300 inlägg här i bloggen. Inte speciellt imponerande med tanke på hur länge jag har haft den, men jag har iallafall 300 minnen nedskrivna.
Igår hade jag en riktigt skön dag med plugg, fika, häng med tjejerna och sedan utgång. Jag, Johanna, Sabina och Karro hade en riktig svullkväll hos Johanna framför Idol, herreminje vad jag är bra på att äta onyttigheter. Vi slingade även håret på Johanna och jag tror och hoppas att det blev bra. Hann aldrig se resultatet men en skönhet klär i allt och det är just vad Johanna är! När vi hade laddat upp med all gotta mötte jag och Karro upp ett gäng grabbar för att vända stegen mot O'learys där vi (förutom att stå i kö en eeeevighet) dansade loss och hade kul. Det är inte alkoholhalten som spelar roll utan umgänget kom vi fram till. 
Ikväll är det reunion med mina kära vänner från det lilla samhället där jag bodde under mina första 17 levnadsår. Det ska bli riktigt roligt för jag saknar dom gamla tiderna lite, så ikväll blir det till att äta en god middag och prata minnen precis som vi kommer att göra när vi är gamla tanter på riktigt.
Jag har en positiv känsla i kroppen idag.

Kommentarer

  • Karro med K säger:

    haha åh snyggaste bilden!kommer ihåg den kvällen;) den var fin!

    2010-10-09 | 14:04:33

Kommentera inlägget här: