saraerikacaroline

10-10-10

Kategori: Moments Like This

Undra hur många som har samma rubrik som mig idag. Är det inte datum som dagens datum då alla brukar gifta sig och hålla på? Det beror troligtvis på att mannen i förhållandet ska komma ihåg när paret har bröllopsdag.

Min söndag har varit lugn och tillbringats med spotify och en rejäl tvätthög.  Har tvättat, bytt sängkläder och dammsugit, precis sånt som är intressant att skriva och läsa om. Roligare än så har jag inte haft men däremot hade jag en riktigt trevlig kväll igår med Josefine, Sandra, Matilda, Rebecca och Sandras lillebror Marcus, plus söta lurviga Ozzy såklart. Det blev kött och potatiskroketter(?), bea och sallad till middag, dumlekladdkaka med grädde till efterrätt och popcorn, chips, dricka och godis senare framför TVn och PS. I love you. Mycket fin film, mycket gotta, mycket härligt sällskap, mycket bra kväll.
Nu ska jag gottgöra samvetet och kila till gymmet en sväng. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: