saraerikacaroline

serri-min-jös

Kategori: Moments Like This

Jag tror att jag tar tappat greppet. Vill komma på en ny hobby som inte innefattar slitsama saker för hälsan (blygsamt ordval där..). Jag vill lära mig något nytt och känna mig duktig på något speciellt. Jag vill ta mig ur gamla vanor och upptäcka nya saker (någonstans här börjar jag kolla mot himelen, sträcka upp armarna och höja rösten för att överrösta folkets jubel, lolation). Men seriöst, jag vill göra något nytt. Har bara inte kommit på vad än men det måste nog innefatta snö eftersom att vintern snart knackar på dörren. När jag blir klart med förbannadehelveteskörkortsfan och projektarbetet så får jag lite tid till roligheter. Det är saker som sticker ut från de vardagliga händelserna som man kommer att minnas.
På lovet blir det inte heller någon revolution i mitt liv, jag har hamnat på kontoret för att tjäna lite kosing. För att få njuta liiite av lovet iallafall så ska jag och mamsen käka räkmackor nu.

Sundsvalls gatufestival är inget jag åker på varje dag, därför minns jag det. Roligt var det!


Sabina, vilken jävla sköning den bruden är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: