saraerikacaroline

sedäär ja

Kategori: Moments Like This

Vi brukar säga att det blir bäst när man är impulsiv men jag är osäker. Låg i soffan med träningskläder klockan tio när Amanda ringde och bad mig följa med på O'learys. Hoppade in i duschen, drog på mig kläder och mascara sen bar det iväg. Och aldrig, ALDRIG har det varit så klent med folk på en så kallad krog. Men jag tar hänsyn till att det är onsdag och säger inget mer om det.
Igår tränade jag för första gången på nästan en månad. Och aldrig, ALDRIG har jag känt mig på klen. Tyckte lite synd om mig själv där ett tag, men jag tar hänsyn till att jag har varit sjuk och inte kunnat träna.
Imorgon blir det plugg för fulla muggar (skönt uttryck..) och förhoppningsvis träning. Den som lever får se. Nu hälsar jag John Blund välkommen och känner genast hur ensamheten försvann. John sviker aldrig. Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: