saraerikacaroline

sängen och jag

Kategori: Moments Like This

Allt med mig är bedrövligt idag. Halsont, svullna ögonlock, hosta, ont i ryggen, totalt orkeslös... Fy fan vilken härlig dag det ska bli. Nej men jag tänkte göra någonting relativt bra av den här dagen även om jag förblir sjuk och solo i lägenheten. En sak som gör mig på bra humör är snön! Så fort jag ser en snöfling känner jag julstämningen, därför ska jag krypa ner i sängen med gott fika, lyssna på stämningsfull musik och plugga som aldrig förr!
Läste förövrigt Kissies blogg nyss och blev förvånad när jag såg att hon hade en pälsmössa på huvudet, dom har ju slutat tillverkas tänkte jag innan jag kom på att det bara var en sjuk dröm jag hade inatt. Hur förbud av pälsmössor kom med i drömmen fattar jag ioch för sig inte riktigt. Jag drömde att vi knappt kunde gå ut för det fanns björnar i närheten men jag och mamma var tvugna att lämna huset för att hämta något. Såklart får vi syn på en björn som går och bär på sin unge genom att ha bitit tag i ungens ena ben och lyft upp den (aj tänkte jag). Björnen släppte ungen och började att jaga oss, hade äkta panikkänslor och jag lovar att jag låg och sprattlade i sängen. Huff.
Nej hörrni, let this party started.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: