saraerikacaroline

impulsiv utgång

Kategori: Moments Like This

Hemkommen till en smutsig lägenhet och ett blåsigt stadsväder. Låter trist men låt er inte luras av mina ordval. Har haft en mysig natt med Karro men for the moment är jag ensammen och käkar lite frukost. Ska snart möta upp Karro på stan för lite lunch, kika på skor och hör och häpna.. sytråd. Jag ville ju komma på någonting nytt att göra och nu har jag hittat lite inspiration för att börja sy och göra om lite gamla kläder. Får se hur det hela slutar.
Igår blev jag bjuden på en finmiddag hos Karro gjord av Karro och Johanna, efterrätten var gjord av Josef och Minna stog för chipsen. Jag däremot tog hand om ätandet eftersom att alla vet att det är något jag klarar av. Att laga något ätbart är jag inte lika bra på tyvärr.. Efter middagen, Idol och mys tog jag och Karro bussen till stan för att dansa loss på O´learys. Mys kombinerat med party måste vara den härligaste kombinationen!
Härnäst är det stan som gäller.

Var förövrigt tvungen att ge linnet jag hade på mig igår en andra chans. Förra gången det var på under en utgång är det här sista minnesbilden. Tur att stunden blev förevigad på kort annars hade jag inte kommit ihåg taxiresan heller..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: