saraerikacaroline

höstlov sägs det

Kategori: Moments Like This

Jag har skrivit, skrivit och skrivit. I mitt blåa block, på skrivstil på kontoret på jobbet. Det är i princip vad jag har gjort i fyra dagar nu pga lite efterfrågan av virke. Kan ärligt säga att jag hellre jobbar häcken av mig när jag väl jobbar än att sitta som jag gjort nu och... läst bloggar i 32 timmar (för att överdriva lite). Men men lönen är ju densamma som tur är. Imorgon är jag ledig från jobbet vilket betyder att jag har en lovdag detta lov, wihoo! Får se hut jag spenderar den på bästa sätt. For the moment väntar jag på mamsen som ska komma och hämta mig sen skjutsar jag henne till stan där vi ska käka något och sen åka hem. Okej, största anledningen att vi åker till stan är att jag ska övningsköra då man inte kan kalla körningen i Stugun för stadskörning. Mörkt och halt, kan gå hur som helst. Living on the edge. Puss på alla fina människor som jag gillar så oerhört mycket. Är dålig på att uttryck mina känslor, men ni fattar vart jag vill komma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: