saraerikacaroline

kalla sverige...

Kategori: Moments Like This

..svinkall lägenhet. Är det meningen att jag ska förbli förkyld tills jag fryser ihjäl? Hela Berlin-resan var jag förkyld och veckan innan det. Tänkte ta och bli frisk men det verkar inte min lägenhet tillåta med tanke på att det är 40 minus här. I Berlin var det iallafall vår på rikigt och det var såå skönt, och roligt. Bilder kommer senare (om sisådär ett år kanske).
Ingen rast och ingen ro, känns som att de sista veckorna innan sommaren kommer bli kämpiga med allt plugg, körkort m.m. På fredag och lördag har kören en musikal tillsammans med en teatergrupp och det ska bli riktigt roligt. På genrepet idag kändes det som att hela kören freestylade lite då och då så det blir spännande att se hur det här kommer att sluta..
Det var en resumé på hur läget är för tillfället. Nu ska jag försöka tina upp mig bland mina täcken och kuddar.
Iyi geceler♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: