saraerikacaroline

från det ena till det andra

Kategori: Moments Like This

Fågelbo, svinto, knullruffs, trollfrilla, tovor o.s.v. Det kan ungefär beskriva hur mitt hår ser ut idag, förjävligt. Tur att jag inte ska likna Amy Winehouse än på ett tag, om ens någon fler gång. Men kul var det! Förfesten ägde rum hos Elin där jag Elin och Amanda förfestade på vårat eget vis, dvs spela maxi yatzy, käka chips och sjunga "hej jag heter Bengt". Vi seglade vidare till o'learys runt 11 där vi stötte på allt från hollywood fruar till kizz. Kvällen avslutades med en timmes promenad i regnet iförd höga klackar (skavsåååår). Väl hemma blev det en varm dusch där jag för övrigt höll på att somna och fara i golvet. Insåg då att det var dags för sängen.
Ikväll blir det lugnt, barnpassning i stugun. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: