saraerikacaroline

what's my age again?

Kategori: Moments Like This

Det kan man fan undra. Om jag utgår från hur det ser ut i min lägenhet nu är jag antingen en 30-årig ungkarl eller en liten unge som är van att mamma städar upp efter mig. Det sistnämda passar nog bäst in på mig. Hur som helst så ser det förjävligt ut och det ska jag försöka ändra på imorgon med hjälp av dammsugaren och disktrasan. Snart 18 år, ändring här va.
För att leva upp till min ålder någorlunda ska jag skippa min sovmorgon imorgon för att knata iväg till körskolan och läsa lite teori. Körkortet känns långt borta men jag ska försöka intensivplugga så jag kan få kortet till friheten så snart som möjligt. Nu väntar sängen, nattnatt.



Bilden har ingenting med inlägget att göra. Visar möjligtvis att jag inte är en 30-årig ungkarl..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: