saraerikacaroline

välkommen efterlängtade lov

Kategori: Moments Like This

Tjoho alla glada! Jag har haft en underbar start på lovet. Igårkväll blev jag bjuden till Josefine där en hel drös med tjejer från min förra klass träffades, fikade och tittade på Forest Gump, som för övrigt är en riktigt bra film. Det var väldigt mysigt och kvällen blev inte speciellt sen vilket var bra eftersom jag hade bokat bodypump-pass på Step In till klockan 9 imorse. Har just avslutat min brunch som bestod av ostomelett och nu väntar duschen innan jag knatar iväg ut i solen och träffar Karolina. Kan man starta lovet på ett bättre sätt?

Slänger iväg några ord till Sabina som är i Thailand den jävlen: JAG SAKNAR DIIIIG! Här får du se vad vi här hemma har för oss medan du ligger och steker i värmen:





Avslutar med att säga vila i frid... Jag måste ha gjort något dumt för
att bli straffad på det här viset!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: