saraerikacaroline

rätt åt mig?

Kategori: Moments Like This

Det har varit en skön dag idag, men jag skulle ljuga om jag påstår att den har varit felfri.. Tog sovmorgon till halv 12 idag eftersom jag redan var färdig med arbetet i svenskan och efter det har jag vanligtvis håltimme i ca 2 timmar. Jag tyckte att det passade utmärkt med lite extra sömn med tanke på att jag skippat veckan schemalagda sovmornar och varit på körskolan istället. Tydligen var mitt beslut dåligt för under hela dagen har jag fått små bestraffningar. Det började med att jag gjorde en snygg entré när jag gick nedför trappan till skolan och halkade med ena benet nedför flera trappsteg medan det andra benet stod kvar. Gick lite skakis till skåpet och såg att någon tejpat för nummerskylten till mitt skåp. Rev bort "tejpen" som i själva verket visade sig vara ett använt blodigt plåster. Där stod jag och hoppade och skrek samtidigt som jag försökte vifta av plåstret som satt fast på mitt finger. Fobi på hög nivå. Efter den lilla incidenten hade jag hörförståelse i franska där jag tydligen skulle fått IG om det var ett riktigt prov, känns bra inför nationella. Smått surmulen begav jag mig till idrottslektionen där vi spelade innebandy. Riktigt roligt var det enda tills jag fick en hård jävla boll i nyllet, rakt i ögat. Pricksäkert värre. Ska ner på step in och träna nu. Ska bli kul att se vilken bestraffning som väntar där.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: