saraerikacaroline

i'm on fire

Kategori: Moments Like This

Oh my God! Herregud! Oh mon Dieu! Det näst intill brinner i käften på mig! Sitter och käkar en gryta med heeeeta ölkorvar men man skulle kunna tro att jag just kommit hem från ett jobbigt träningspass (överdriver kanske en aning..). Har iallafall tagit en mat-paus för att orka med plugget som ska göras ikväll, d.v.s. jag ska skriva en ledare om nationalismen. För det första vet jag knappt hur man skriver en ledare och för det andra, vad faan är nationalismen?! Jag njuter av tanken att det ska vara inlämnat imorgon. Men för att jag ska fungera normalt måste jag ta en break senare och sticka ner på step in för ett Body Combat-pass, ska ge det ett försök och se om jag över huvudtaget överlever.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: