saraerikacaroline

nostalgi på hög nivå

Kategori: Moments Like This

Sitter och kollar igenom lite bilder från tidigare år och jag skulle begå en av de 7 dödssynderna om jag säger att jag inte längtar till sommaren! Gillar förresten att det regnar ute, snön försvinner sakta men säkert och regn ger mig en viss sommarkänsla.

1. 2.  3. 4. 5 6.  7.

1. Jag vill vara ute sena sommarkvällar
2. Jag vill matcha mina rosa chinos med en solbränna
3. Jag vill sitta på bryggan i solen
4. Jag vill ha en anledning att använda mina solglasögon
5. Jag vill åka på festivaler med mina vänner
6. Jag vill festa och gå på yran
7. Jag vill dricka goda drinkar utomlands

Jag vill helt enkelt ha sommar...

Kommentarer

  • Karro med K säger:

    Snart blir det Rhodooos!

    2010-03-12 | 19:19:02

Kommentera inlägget här: