saraerikacaroline

dammråttan åt upp naturgodiset och försvann

Kategori: Moments Like This

Jag är rätt kass ibland. Handlade mat på Willy's och passade på att köpa naturgodis till imorgon eftersom det är billagare där, men någon jävel har redan ätit upp allt! Aja man ska ju tydligen leva i nuet..
"Slutade" skolan lite tidigare idag och skippade badet på idrotten och bilden för att istället gå hem och städa. 
Mamma borde vara stolt *kikhosta* Nu är det iallafall rent och jag kan sluta äcklas av mitt eget hem, förstå vilken lättnad. Förutom att städa har jag varit på skolan och skrivit en uppsats på franska. Ska bli spännande att se hur det gick för jag kan inte ens avgöra om det kändes bra eller dåligt. Hur som haver, sticker ner på Step In nu och spanar in alla svettiga gubbar. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: