saraerikacaroline

henne saknar jag alltid, nu saknar jag dig också

Kategori: Moments Like This

Borde gå och lägga mig men har svårt att varva ner. Har gått på högvarv hela dagen och städat lägenheten, kört stadskörning (då gick mammas puls på högvarv också kan jag lova) och varit ute och gått med mamma innan vi slog oss ner i soffan med melon framför Hairspray. Det var mys, filmen var dryg.

Förövrigt har jag från och med idag hyrt ut min lägenhet till en helt främmande tjej som verkade trevlig, och var mitt sista hopp för att spara pengar i sommar. Det hade varit drygt att lägga ut en massa pengar på en lägenhet när jag ändå ska bo i stugun nästan hela lovet. De gånger jag beger mig till stan ska jag dela lägenhet med Josefinaste och bara det blir ett äventyr. Nu är det dags för sängen, imorgon blir det jobb och i tidningen stod det att alla vädurar får en jobbig måndag........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: