saraerikacaroline

sängen är mitt hem, vill inte vara hemma längre

Kategori: Moments Like This

Isolerad och ensam beskriver hur jag känner mig just nu. Var på 40-års kalas i söndags och efter det fick typ halva släkten magsjuka, fy faan säger jag bara. Tänker inte gå in på detaljer, ni som vet vad magsjuka är fattar vad det innebär. Har legat i sängen från fem igår eftermiddag och gör det fortfarande (15.20) utan att orka äta eller göra någon nytta i lägenheten. Har legat still så länge att min rygg värker och det spelar ingen roll hur jag ligger. Det jag vill ha nu är nyponsoppa och glass, men eftersom jag inte tar mig ur sängen lär jag få överleva på vatten, och ingen semla blir det heller.. Nu återstår det bara 1,5 dygn innan jag får gå utanför lägenheten, jippie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: