saraerikacaroline

sambo, särbo, skild eller singel

Kategori: Moments Like This

Det spelar egentligen ingen roll vilken kategori man tillhör, alla hjärtansdag är till för alla! Denna söndag har tillbringat i Stugun med att fira min moster som fyller år tillsammans med stora tjocka livliga härliga släkten. Mycket mat, skratt, skrik och småkusiner har gjort dagen till ett riktigt härligt minne, dock har jag aldrig någonsin varit såhär trött tidigare så jag stötte på John Blund två gånger medan jag satt i soffan. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag och Karro sov 2,5 timmar inatt.. Men det var värt det, gårdagen var fartfylld och rolig och fredagen likaså. Är nästan lite lättad att skolan börjar imorgon så jag får tillbaka dyngsrytmen och kommer igång med träningen igen, mina helger blir lätt fattiga på träning men däremot lite väl rika på godsaker. Men det är så det ska vara! Nu ska jag sovasovasova för att ta igen alla missade sovtimmar. Godnatt världen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: