saraerikacaroline

"every little dream...

Kategori: Moments Like This

I dream about you.." sitter jag och nynnar på hos min moster och har ett otroligt sug efter att bugga loss(?!)

Har ätit middag här med familjen efter en dag på stan. Innan jag och min bror blev hämtade av mammsen och pappsen i morse var jag på Step In och körde en timmes spinning. Morgonträning är så underbart härligt! Med tanke på att jag har varit konstant mätt i över ett dygn passade det bra med lite motion. Dock väntar en B&J på mig hemma i frysen som jag troligtvis kommer sätta tänderna i så fort jag kommer hem...
Nej jag låter andra svettas medan jag svullar, så nu blir det till att slänga sig framför OS en stund innan melodifestivalen börjar. Om kvällens artister är lika dåliga som de tidigare bidragen var ger jag upp mina förhoppningar om att melodifestivalen någonsin kommer bli bra igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: