saraerikacaroline

en riktig vinnarhelg

Kategori: Moments Like This

Det är inte bara Ellen det går bra för. Även om jag inte sitter bänkad framför tv:n och OS så vet jag att det gick bra för Sveriges herrar igår i skidor. Förutom det har jag och Sabina tagit bussen till Brunflo idag för att se Brunflo vinna mot Kovland med 3-0. Ännu en skön seger alltså! Sabina lärde mig allt hon kunde om hockey eftersom hon har lite mer erfarenheter jämnfört med mig så nu är jag lite haj på vad alla uttryck betyder. En sak jag reagerade över var att spelarna inte får hooka varann, det ger två minuters utvisning. Jag har aldrig tidigare varit med om att man blir bestraffad för att hooka... Man lär sig alltid nått nytt.

Dagen har iallafall varit skön, helgen i helhet har varit skönare.



Kameran är dålig, bildkvalitén sämre, fotografen sämst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: