saraerikacaroline

Tacka vet jag porr

Kategori: Moments Like This

Dator, vilken genial uppfinning! Internet likaså. Min skrivbordsgranne sa i och för sig att internet uppfanns för att sprida vidare porrsidor eller liknande, inte illa. Tack vare porren (läs: internet) har jag nu bokat en resa till Kreta med min kära kollega och vän Josefine! Jag har också pluggat körkortsteori genom att göra några test på datan. Kan erkänna att det märks på resultaten att det var ett tag sedan jag pluggade körkort sist.
Vad har jag mer gjort de senaste dagarna? Jo städat, diskat, tvättat, lagat mat, ätit och sovit. Härliga sommarlov. Som tur är kom mami, pappsen, mrs hyper och storraparn hem igår så nu hinner jag förhoppningsvis med att sitta på en pinnstol och vissla death metal-låtar som jag annars brukar göra när jag har tid över.
För att fira familjens reunion igår bjöd brodern och jag räkmackor och vindruvor. De första 20 räkorna kändes vidriga men efter att ha vant sig vid att plocka isär döda djur var det inte så farligt. Nu är jag redo att rensa fisk i Norge, även om jag inte har planerat att göra det i detta liv.

Nu längtar jag till värmen, min vän solen har svikit mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: