saraerikacaroline

jomen visst serru

Kategori: Moments Like This

Snipp snapp snut så var semestern slut. Så kul var det tydligen eftersom att det gick galet fort. Tillbaka på jobbet är jag efter Arvikafestivalen, en rolig och mysig tripp till sommarstugan och en skön avslutning med Yran. Känner ändå att jag har hunnit med att göra det jag ville hinna med mer eller mindre så nu ska jag bara avverka mina sista tre veckor på detta kontor. Det som känns bra är att jag nästan längtar tills skolan börjar men så hade jag troligtvis inte känt om jag hade varit helt ledig nu.
Tror att det är dags att börja avrunda arbetsdagen nu efter ett samtal med en dansk, flertal samtal med en och samma israel samt ett samtal med en skåning. Vet inte vem som var svårast att förstå sig på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: