saraerikacaroline

hela halva helgen i helhet

Kategori: Moments Like This

Holla amigos!
Jag sitter på jobbet, ensam. Ska inom kort ta min racer bike och spinna hemåt men först måste jag vänta på ett jävla papper. Känns väldigt roligt när solen skiner utanför medan jag är fast här. Fördriver tiden med att berätta allt roligt som jag har för mig om dagarna förutom jobbet, t.ex. helgens bravader. Karro och jag fick för oss att vara amitiösa så vi bestämde oss för att käka grillat, ost och kex och ett glas vin till det samtidigt som vi planerade lite inför vårat projektarbete. Det gick väl sådär, skrev kanske tre meningar och resten av middagen gick åt till att snacka om våra liv i allmänhet´, det kändes mycket mer intressant. Efter våran extremt trevliga och goda middag tog vi bussen till stan, gick och hälsade på Josse, gick till macken där jag träffade en kvinna som gav mitt självförtroende en kick, drog vidare till marité med bland andra mina flickor från klassen. Väl där hade jag och Karro planerat en helkväll med ass shaking men den planen sprack också när poliserna körde ut oss p.g.a. "ett bombhot". Förövring var det glest med folk som på ett kalhygge (norrlänning?) på dansgolvet så det drog ju ner stämningen ev aning. Men kul var det ändå, folket gjorde min kväll.
Lördagen spenderades på stan där jag bl.a. inhandlade en kruka, några plastblommor (så jag inte blir kallad mördare) och ett halsband. Hemfärd till Stugun, sen var det mys för hela slanten. Och i samma stund som jag skrev det blev jag trött på att skriva. Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: