saraerikacaroline

je suis mal aujourd'hui

Kategori: Moments Like This

Japp sjuk är vad jag är och jobbigt är vad det är. Efter att ha varit på sämst humör hela dagen tog jag bussen till Stugun för att vila upp mig inför resan till Berlin på fredag. Skulle vara liiite trist om jag har ont i halsen och mår dåligt då och inte kan sjunga p.g.a. det. Det är faktiskt skönt att komma hem då och då, speciellt till skafferiet hehe. Imorgon ska jag bara ligga inne och vila och käka glass och annat gott. Av någon anledning får jag för mig att det är okej att vräka i mig skitmat hela dagen bara för att jag inte är helt frisk. Hoppas att förkylningen inte varar så länge, det skulle påverka min hälsa negativt kan jag lova. En annan sak som jag har lovat mig själv är att inte köpa naturgodis innan det 1 juni (?!) Varför jag tog ett sånt idiotiskt beslut var helt enkelt för att jag måste spara lite pengar som annars brukar gå åt till naturgodis. Däremot får jag äta om jag nu bli bjuden ;)

Ett nyårslöfte som jag hade var att ta mer bilder, och det har jag brutit för längesen! Jag ska bli bättre på att hålla mina löften, det lovar jag hehe. Den här bilden är från min blonda tid. D.v.s några år sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: