saraerikacaroline

avrundar lovet

Kategori: Moments Like This

Ne men så var ännu en helg nära sitt slut. Klockan har passerat midnatt med ca två timmar vilket innebär söndag och lovets sista dag (även att det högg till i hjärtat på riktigt när jag skrev det där). Igår var det party på hög nivå, något som har blivit min nya vardag känns det som, men som jag avstod från idag för en mysig filmkväll. Gårdagen slutade oväntat som festkvällar brukar göra med jag hade inget emot det. Fikat på stan idag var också lite impulsiv, men det är sånt som brukar bli lyckat.
Imorgon blir det uppladdning inför verkligheten med dess alla läxor och rutiner. Önskar att jag kunde säga att jag längtar men då skulle jag tyvärr ljuga. Med dessa smått onödiga ord svänger jag höger om och kryper ner i sängen. Godnattisch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: