saraerikacaroline

3 april, 18 år

Kategori: Moments Like This

Sedär ja. 18 år av mitt liv har gått, förstå vad snabbt tiden går! Man ska ta vara på tiden och det gjorde jag verkligen igår. Stod i krogkön 00.10 som en annan desperat 18 åring hehe. Kvällen var iallafall väldigt rolig med förfest hos mig och sedan krogen. Rök, trängsel, musik och lampor, precis som jag hade föreställt mig. Det finns några positiva saker med att fylla 18, förutom krogen, och det är bland annat att jag får ta körkort, sjukanmäla mig själv och jobba ute på industrin vilket jag ska göra imorgon. Börjar klockan 6 på morgonen och ska tydligen skotta bort bark?! Låter som en härlig söndag, verkligen.
Nu ska jag fortsätta att njuta av min födelsedag med familjen och några släktingar. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: