saraerikacaroline

2 april 2010

Kategori: Moments Like This

Jahapp, så var det april igen. Jag utnyttjade inte chansen att luras igår som jag annars brukar göra, men det kan ju bero på att jag var hemma från skolan och inte hade så många andra än mig själv att lura.. Försov mig nämligen och vaknade 5 minuter innan skolan började så jag hoppade över den lektionen eftersom att det var den enda vi hade. Istället använde jag dagen till nödvändigheter som att städa, tvätta, träna och träffa vännerna på stan. Var med Elise, Josefine och Sandra senare på kvällen och fram till klockan slog natt. Lugn men mysig kväll! I skrivande stund sitter och lyssnar på musik och peppar inför ikväll. Blir tydligen vuxen på 12-slaget.. Hur det kan vara rimligt fattar jag inte, känner mig fortfarande som 10år. Ska iallfall njuta av min sista dag som barn. Det gör jag som bäst med Elise, barnsligare duo finns nog inte. Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: